سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بـــازرگـانـی پــــویــا ارائه محصولات لوکس برقی اروپا _ آسیا

کمربند لاغری ویبره و حرارتی i Rest

4وتور قوی و کارآمد
حرارتی - وبیره دورانی و طولی
نمایشگر دیجیتال
قابلیت برنامه ریزی اتومات و دستی
تحت لیسانس اسپانیا

ارسال رایگان
تلفن تماس استان تـــهران : 09363259591  
                خراسان رضوی : 09357266300

 
کمربند لاغریsliming belt
استفاده حداقل روزی 30 دقیقه از دستگاه ویبره و حرارتی ای رست
در مدت یک ماه ، حداقل 4 الی 6 سایز کاهش اندازه در اندام خود مشاهده می کنید .
با استفاده از این فن آوری مهندسین علوم پزشکی گامی بسیار اساسی در این رابطه برداشته اند چرا که براحتی میتوان بافتهای چربی ایجاد شده را سوزاند و موضع را بحالت طبیعی خود برگرداند ، لرزش های موضعی علاوه بر خونرسانی به بافت ها باعث شکستن مولکولهای چربی شده و حرارت ناشی از سیستم حرارتی 62 درجه سانتیگراد که موجب آب شدن چربی می شود که این عمل خود موجب از بین رفتن سلولها و بافتهای زائد چربی می گردد .
دستگاه ویبره و حرارتی i Rest با توان بالای 60 وات براحتی گردش خون را در موضع بالا می برد .علاوه بر آن این دستگاه مجهز به چیپ کنترل برنامه ماساژ (ویبره و حرارتی) بوده و با برنامه های از پیش تعیین شده بسهولت تمام قابل استفاده می باشد.
لذا کلیه کاربران بدون هیچگونه مشکلی میتوانند با استفاده از برنامه های این دستگاه اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مکانیزم علمی به شکل طبیعی بازگردانند ،چراکه تجمع بافت های چربی بخصوص در قسمتهایی از بدن که مشهود هست باعث ناموزونی اندام گشته و علاوه بر به خطر انداختن سلامتی باعث مشکلات روانی می گردند .
کمربند ویبره و حرارتی i Rest علاوه بر قابلیت استفاده برای رفع چربی و چاقی در ناحیه کمر، ران و باسن، این قابلیت را دارد تا برای عضلات بازوها ، ساق پا ، دور سینه و سرشانه ها استفاده شود. همینطور این محصول را می توان جهت تسکین کوفتگی، کشیدگی یا خستگی عضله در تمام نواحی بدن مورد استفاده قرار داد.


+نوشته شده در یکشنبه 89/4/6ساعت 8:33 عصرتوسط 09363259591 | نظرات ( ) |